Stále více firem dbá na pro zákaznický přístup. Ten se v případě správného nastavení patřičných firemních procesů vyplácí, neboť dlouhodobá spolupráce se zákazníky je obvykle ziskovější než hledání nových klientů v rámci jednorázových zakázek. Strategii „Customer Relationship Managementu“ však není dost dobře možné realizovat bez vhodně zvoleného CRM systému. Po které aplikaci byste měli sáhnout v případě, že ke správě kontaktů používáte Microsoft Outlook?
Co vám přinese CRM systém?
Že netušíte, co je CRM systém a jaký může mít přínos pro vaše podnikání? Jedná se o aplikaci, díky které lze využít potenciál zákaznického portfolia, zautomatizovat a standardizovat některé procesy a využívat nejefektivnější postupy (tzv. best practices). Jinými slovy jde o velmi silný nástroj – samozřejmě za předpokladu, že si vyberete variantu na míru svým potřebám.
Stejné prostředí jako v MS Outlook
Razíte heslo „zvyk je železná košile“, ale přesto jste udělali významný krok a zvažujete pořízení CRM systému? Používáte-li oblíbený e-mailový klient Microsoft Outlook, jistě vás potěší, že se ho nemusíte vzdát a učit se pracovat v jiném rozhraní. Český CRM systém eWay-CRM byl postaven právě na něm, takže jen zaznamenáte množství nových funkcí v důvěrně známém prostředí.
CRM systém eWay-CRM se integruje přímo do MS Outlooku, což vám ušetří spoustu drahocenného času. Přitom jde o plnohodnotnou aplikaci, které nechybí žádná z potřebných funkcí. Výčet modulů je pestrý a najdete v něm vše od pokročilé správy kontaktů až po reporty, analytiku či hromadné rozesílání e-mailů.
CRM v Outlooku je k mání v bezplatné verzi pro desktopy i jako placená varianta pro mobilní zařízení (Android i iOS). Všechny potřebné informace najdete na www.eway-crm.com/cs/.